realme’nin başarı stratejisi: Tower Teknolojisi
Gelecek nesillerin ihtiyaçlarını karşılayacak ileriye dönük teknoloji sunma vizyonuyla dünyanın en hızlı büyüyen cep telefonu markası realme, “Spire” stratejisiyle hızla ilerlemeye devam ediyor. realme 11 Pro serisi, tasarımı ve benzersiz sunumuyla dünyanın ilk 200 MP Süper Zoom kamerasıdır. Tecrübeyle bu stratejinin en güzel örneklerinden biridir.
Asıl amacımıza dönelim
Beş yıl önce realme, dünya çapında milyonlarca gencin ileri teknolojilere erişmesini sağlama vizyonuyla markayı kurdu. realme son beş yılda büyük bir başarı elde ederek şimdiye kadarki en hızlı büyüyen akıllı telefon markası oldu.
Bu hedef aynı zamanda zorlukları da beraberinde getirdi. Tüm bu dinamikler içerisinde hedefine odaklanmayı sürdürmek için realme, değerli olana odaklandı ve stratejisini şu şekilde belirledi: Gençleri ileri teknolojilerle güçlendirin, çünkü teknoloji herkes için erişilebilir hale getirildiğinde şirket, alabileceği gücü biliyor sahip olmak. üstün eserler üretmeye devam ediyor.
Artık her sayı serisi ürünü, ileri teknolojiyle lider, güçlü bir realme ürün kulesinin zirvesi olacak. Ürün deneyimini daha iyi hale getirmek için her ürün üstün tasarım, performans ve deneyimle desteklenecektir. Bu üç temel unsur kulenin kalesini oluşturacak ve teknolojiden tasarıma, performansa ve daha fazlasına kadar her şey daha sorunsuz bir kullanıcı deneyimi için geliştirilmeye devam edecek.
realme Küresel İleri Teknoloji Enstitüsü
Realme, ürün deneyimini daha da geliştirmek için yeni Küresel İleri Teknoloji Enstitüsü’ne büyük yatırım yapıyor. Realme, üst düzey yeteneklerin desteklediği, tüm şirketin yüzde 60’ını oluşturan mevcut Ar-Ge grubuna ek olarak 60’tan fazla önde gelen teknoloji uzmanından oluşan bir enstitü kurdu.
Realme’nin teknoloji, ürünler ve pazarlamada daha fazla hız ve kalite sunmasına olanak tanıyan daha çevik ve uyarlanabilir gelişmeler, aynı zamanda şarj, fotoğrafçılık, ekran, oyun, yonga seti ve endüstriyel tasarım gibi altı ana alana odaklanarak teknolojik güç oluşturmasına da olanak tanıdı. İleri teknolojinin geleceğini yaratın. .
realme’nin “C” serisinin ve “Number” serisinin başarısı, markanın 2022’de Orta Doğu ve Afrika’da olağanüstü iyi performans göstermesini sağladı. Uzun vadede realme, 2022’yi yüzde 57’lik yıllık büyüme oranıyla olumlu bir notla tamamladı.
Bu yıla baktığımızda realme, Spire stratejisini sürdürmeye devam etti; Yetenek tabanını ve teknolojik güçlü yönlerini geliştirmeye odaklanırken, ürün gruplarını azaltarak ve temel ürün gruplarına odaklanarak verimliliği artırdı. realme 11 Pro Serisinin piyasaya sürülmesiyle realme’nin ürünlerini kullanıcıların hayatlarına fayda sağlayacak şekilde geliştirme stratejisinin şu ana kadar etkili olduğu kanıtlandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı